Home Blog Page 2

Wat we willen verwachten in de PS4

0

Zoals de titel laat zien, heeft deze beschrijving te maken met de nieuwe videogameconsole die veel buzzes online begint te krijgen … De extreem voorbereide voor PlayStation 4 en ook wat het bevat is waarschijnlijk en ook een betere bekijk wanneer het mogelijk wordt vrijgegeven.

Na een beetje een ruw begin, heeft de PlayStation 3 zich bewezen als een prima gameconsole, die een top-end Blue-ray-speler biedt, toevoegt als een effectieve mediahub en natuurlijk ook het aanbieden van minder videogames, maar als de PS3 komt de laatste paar jaar van zijn cyclus binnen, focus heeft eigenlijk gerekend op wat de toekomstige generatie PlayStation te bieden heeft.

De eerste is niet veel wat het zal toevoegen, maar welke attributen we willen zien krijgen rollover van de PS3. Dat gezegd hebbende, willen we zeker dat de PS4 een Blue-Ray-gamer blijft en een on-demand videoclipspeler van hosts als YouTube wordt om het hectisch te houden onder onze tv’s.

We willen zeker ook dat de PS4 veel krachtiger is dan zijn voorloper, we verwachten dat de PS4 de nieuwste grafische innovatie, ongeëvenaard geluid en ook betere 3D-prestaties biedt voor de meest recente 3D-TELEVISIE en alle andere voordelen die zal zeker een nog effectievere chip-CPU hebben.

Hoewel het PlayStation Network een grote hit is geweest, heeft de Xbox een voorsprong op de gemeenschap, dus we willen de PS4 actie zien in die afdeling en het geheime recept in deze divisie identificeren dat zo goed heeft gewerkt voor de Xbox.

Evenzo zouden we graag zien dat de PS4 extra draagbaar is:

Hoewel we anticiperen op een aantal nette nieuwe methoden van de PlayStation Vita, die al een tijdje rond moeten zijn tegen de tijd dat het een gloednieuwe grote broer krijgt. We willen dat Sony goed kijkt naar hoe het zijn pc-game-ervaring extra draagbaar maakt met de release van de PS4.

Er is een grote back-catalogus met games die we graag gebruiken voor de PS1, PS2 en PS3 en die deze games graag van tijd tot tijd op de nieuwe PlayStation 4 zouden kunnen spelen, daarom zou omgekeerde compatibiliteit wenselijk zijn.

Is de PS4 de allerbeste gameconsole? Wij evaluatie, u kiest

0

Als Sony probeerde een verklaring af te leggen met de lancering van zijn PlayStation 4-console, dan was dat goed gelukt. In tegenstelling tot veel van de niet-ondersteunde claims en ook te vol met pre-game smack talk, lijkt de PS4 zijn verzekeringsclaims te hebben geleverd en is het ook een van de krachtigste consoles op de markt. Het heeft een nieuwe revisie van zijn buitenkant en enkele belangrijke stijlwijzigingen aan zijn Double Shock-controller gezien.

Met enkele goed uitgeruste speciale gametitels, streaming-toegankelijkheid en ook multiplayer-mogelijkheden, zullen PlayStation-enthousiastelingen waarschijnlijk de nieuwste aankomst met open armen begroeten. In aanvulling op het tarief voor deze console loopt ongeveer $ 100 minder dan zijn vurige tegenstander – de Xbox One.

De PS4 heeft een single-chip CPU die een acht-core x86-64 AMD “Jaguar” CPU combineert met een 1,84 teraflop GPU. Het wordt ondersteund met 8 GB GDDR5 RAM en heeft ook een mechanische schijf van 500 GB. Sony beweert dat de nieuwe hardware het tien keer veel beter doet dan de vorige PS3.

Een extra goede aanraking is een feit dat de PS4 wordt geleverd met een schijf van 500 GB. Deze extra ruimte helpt bij het downloaden en installeren van films en ook videogames van de PlayStation-markt. Maakt u zich geen zorgen als u ooit ruimte krijgt, omdat de harde schijf ook kan worden opgewaardeerd door doe-het-zelvers zonder de garantie te vervallen.

De HD-graphics van de PS4 zijn verbluffend en de responsiviteit van de gameconsoles is momenteel ongeëvenaard. Wat nog opmerkelijker is, is het feit dat deze maker op zo’n high-end niveau kan uitvoeren zonder een jet op een startbaan of oververhitting te lijken. Evenals, is de gehele voeding ingesloten in het apparaat; in tegenstelling tot de Xbox One die nog steeds is aangesloten op het externe netsnoer om ruimte in de console te besparen.

De PS4 bevindt zich in dezelfde matzwarte en halfglanzende buitenkant als de Xbox One. Zelfs nog, het heeft verschillende looks. Dat komt omdat de PS4 een slanke en ook slanke indeling heeft en er niet uit ziet als een grote videocassetterecorder uit het midden van de jaren ’80. Ik zeg niet dat de Xbox één de lelijke stiefzus is van het nummer, maar het zou mogelijk niet worden gevraagd aan de senior prom als de PS3 beschikbaar en voorbereid was.

Wat zijn de spellen?

0

We hebben waarschijnlijk allemaal een respectabel, gebruiksvriendelijk concept van wat een videogame is. De algemene term “spel” omvat gezelschapsspel zoals schaken en ook syndicaat, kaartspellen zoals poker en ook blackjack, casinospellen zoals roulette en ook slots, strijdkrachten van de strijdkrachten, computergames, tal van soorten spellen voor kinderen, zoals en de lijst speelt zich af. In de academische gemeenschap noemen we soms speltheorie, waarin meerdere vertegenwoordigers methoden en technieken selecteren om hun winst te maximaliseren in het kader van een goed gedefinieerde set spelrichtlijnen.

Wanneer gebruikt in de context van console- of computergebaseerd entertainment, roept woorden “spel” in het algemeen foto’s van een driedimensionale virtuele wereld op, waaronder een mensachtig, dier of auto als de primaire persoonlijkheid onder gamercontrole. (Games of voor de oude geezers onder ons, mogelijk roept het foto’s op van tweedimensionale klassiekers zoals Pong, Pac-Man of Donkey Kong.) In zijn uitzonderlijke boek A Theory of Fun for Video Game Layout specificeert Raph Koster een game om een ​​interactieve ervaring te zijn die de game voorziet van een aanzienlijk moeilijke reeks patronen die zij of hij ontdekt en op een gegeven moment de games beheerst.

Videoclipspellen als zachte realtime simulaties

Veel tweedimensionale en ook driedimensionale videogames zijn voorbeelden van wat computersysteemonderzoekers zachte realtime interactieve agentgebaseerde computersysteemsimulaties zouden noemen. Laten we deze uitdrukking opsplitsen om veel beter te begrijpen wat het spellen inhoudt. In de meeste videogames is een deel van het echte leven – of een denkbeeldige wereld – wiskundig ontworpen om ervoor te zorgen dat het kan worden gemanipuleerd door computergames. Het model is zowel een schatting als een vereenvoudiging van de waarheid (zelfs als het een denkbeeldig feit is) omdat het onverstandig is om elk detail tot op het niveau van atomen of quarks-spellen op te nemen. Om deze reden is het wiskundige model een simulatie van de echte of ingebeelde videogamebol.

Een op een agent gebaseerde simulatie is een simulatie waarin enkele afzonderlijke entiteiten die ‘vertegenwoordigers’ worden genoemd communiceren. Dit past heel goed bij de beschrijving van de meeste driedimensionale computerspellen, waarbij de vertegenwoordigers auto’s, personages, vuurballen, power dots en meer zijn. Gezien het op agent gebaseerde karakter van de meeste games, zou het geen verrassing moeten zijn dat de meeste videogames tegenwoordig worden geïmplementeerd in een objectgeoriënteerde, of op zijn minst vrij objectgebaseerde, configuratietaal.

Gokken op games? online wedden

Handleiding voor het bouwen van een pc-gamingcomputersysteem

0

Een videogaming-computer, ook wel gaming-pc genoemd, is een computer die computergames en grafisch kan spelen waarvoor een computerspel nodig is. Ze lijken sterk op traditionele computers met de uitzondering dat deze makers zijn uitgerust met prestatiegerichte videoclipkaarten en ook andere specificaties. Omdat de meerderheid van de spelers zowel kosten als efficiëntie bewust zijn, kiezen de meeste van hen ervoor om hun pc-gamingcomputersysteem te bouwen dan de aanschaf van een ingebouwd videospelcomputersysteem.

Het bouwen van uw eigen aangepaste pc-gamingcomputer houdt eenvoudigweg in dat u al uw computeronderdelen afzonderlijk koopt en samenvoegt om uw videogaming-pc te gilden. Met deze methode kunt u een snelle en ook betaalbare computer voor videogames maken die geschikt is voor uw eigen games met pc-vereisten. Naast het besparen van veel geld en het hebben van een effectief apparaat, kan het bouwen van je eigen computersysteem voor videogames ook erg leuk zijn.

Hoe kies je je elementen?

Misschien wel de belangrijkste uitdaging die je kunt tegenkomen bij het ontwikkelen van hun pc-gamingcomputer, is het kiezen van de beste elementen voor jouw eisen. Dus zonder verdere problemen, hier is een eenvoudig overzicht om u te helpen bij het bouwen van uw computersysteem voor videogames.

Centrale verwerkingseenheid (CPU).

De Central Processing Unit (CPU) is slechts een van de meest essentiële kernelementen in alle computersystemen. De CPU is een deel van het systeem dat de aanwijzingen van een computersysteemprogramma uitvoert. In eenvoudige bewoordingen zou het de hoofden van het computersysteem kunnen noemen. Voor een pc-gamingcomputersysteem hebt u een krachtige CPU nodig om deze uitstekend te kunnen uitvoeren. Gelukkig worden deze CPU’s geleverd door Intel en AMD (Advanced Micro Gadgets) tegen lage kosten.

Moederbord.

Na het selecteren van uw CPU, moet u vervolgens overwegen om uw moederbord te kiezen voor uw gamingcomputersysteem. Bij het kiezen van een moederbord moet u rekening houden met drie punten.

Ten eerste zal een moederbord normaal slechts één soort CPU ondersteunen. Verschillende CPU’s hebben verschillende poorten die van elkaar verschillen. Zorg ervoor dat uw CPU-stekker geschikt is voor uw moederbordconnector.

Ten tweede hebben moederborden een bepaalde snelheidsbeperking afhankelijk van het processormodel. De maximale CPU-snelheid die door het moederbord wordt toegestaan, wordt geschat in de vereisten van het moederbord. Controleer vóór aankoop of uw gekozen moederbord uw geselecteerde CPU kan ondersteunen.

Popular articles